åhus dagarna ..

Okej, börjar med att säga att jag kommer nog inte komma ihåg vart enda detalj, och verkligen inte skriva vart
enda detalj här heller ;) MEN.. Åkte somsagt upp till åhus i torsdag, där sofie vänta på mig. Börja göra vid oss
direkt, sedan stack vi till planerna (alltså uppe i åhus denna veckan har det varit handbolls turnering på standen
med andra ord, åhus beachandboll) och titta lite. Men himmlen öppna sig så vi gick till ett tält och satte oss ett
tag. Men vädret blev inte bättre, utan sämre! Jisses vad det regna, och så höll det på hela kvällen/natten. Men vi
hörde rundor vem som var uppe i åhus, och där var faktiskt några fast det regna ;) Gick till skogen, mitt ute i
skogen där 4a tält var. Träffa eric och daniel. Och sedan var vi med dom hela kvällen. Till runt tre tror jag, då
vi frös som svin och cykla hem. Överlyckliga båda två :D hih .
'
Fredagen, sov vi till runt halv 3 sedan satte vi oss och åt frukost, gjorde vid oss sedan stack till planerna och
kolla lite när folk spela i regnet. Men där var helt dött, verkligen! Så cykla tillbaka till stugan och spela kort i
några timmar. Sen cykla vi faktiskt tillbaka till planerna och kolla på finalen. Och vem om ingen annan än
världens bästa eslöv vann ?? ;) woho!! Sedan var det fest på bryggan/tälten. Mer detaljer orkar jag fan inte
gå in på , sorry! Och tog faktiskt inga bilder med kameran, men några med mobilen kommer här .. :)
'
På lördag middag åkte jag med sofie hem, och sov där tills igår. Sedan hämta mamma upp mig så vart på
hennes jobb 4 timmar. Läskigt men kul. Hon jobbar på ett behandlingshem för missbrukare, så ni ska se
dampanfallen dom får .. haha jisses!
Runt 5 åkte jag hem till farmor och åt middag , och en jävla massa kakor !

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0