29de juli 2011

Hela helgen blev ändrad 6.30 imorse.. Pappa med familj ligger uppe i ängelholm med farmor & farfars husvagn
så tänkte åka upp där. Helst av allt ville jag träffa min lillebror som jag inte träffat på över 1 månad känns det
som.. Men nu blev det tyvärr inte så. Så får blir hemma istället. Dock kunde jag inte somna om därefter så la
mig i soffan och kolla på gossip girl 2 timmar och sedan top model. Nu har jag en aning om att jag inte borde
sitta här utan skynda mig som in i helvete. Ska städa undan mina kläder på mitt rum och även göra vid mig för
om 1 timme går mitt tåg som tar mig till lund, där jag ska möta upp min saknade lillasystet.
Hon har varit uppe i stockholm hos min moster & kusiner i 1 vecka nu och skulle varit där några dagar till men
igår ringde hon och grät riktigt mycket och ville hem :( Så moster boka tåg och kommer ner med henne nu,
sedan åker hon upp igen, annars skulle allihopa kommit hem om några dagar, aja :( Nu får jag sätta fart..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0