dagen

Tjillevippen ! Sorry för dålig uppdatering idag, men har inte haft någon täckning på hela dagen. Har varit på deep (en club,
dock var den inte för allmänheten idag, utan bara oss) som ligger i en källare, så där är kanske förklaringen? Varit borta i
över 12 timmar idag, så gissa hur trött jag är nu ?? galet trött. Vi har mest filmat inför en sak som strax kommer starta,
vet inte om jag får skriva ut det, så bäst jag skippar och inte göra det. En club iallafall! Dansat, snackat och dansat ännu mer.
Hela dagen! I skyhöga klackar!! Det går inte att förklara med ord hur mina fötter känns nu, ännu värre då. Kunde knappt
gå så ont.. Usch! Träffa iallafall sjukt härligt folk, så under dötiden då vi satt och vänta hade vi faktiskt kul ändå! Gratis sprit &
sedan pizza, är inget man ska klaga på! ;) men man ska fan klaga på att man har ett halv år tills man är 18......
Nu klockan elva skulle alla vidare på efterfest på bo01, men jag och sofie palla inte vänta i malmö någon timme för
det och sedan laddar vi inför resten av veckan så vi stack hem. Party nästan varje dag , veckan ut!
Tog tyvärr inga bilder idag, så ni får klara er utan det. sooooorry ! :(
inne på deep, bilder tagna från google.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0