belönas med shopping i eftermiddag

Nu är jag uppe, efter många om och men. Länge sedan jag sov i en riktigt säng, och speciellt min
egen. Så rätt svårt att komma upp idag :D men sovit bra i natt , det har jag!! Ska äta lite frulle nu här
framför tven, och sedan börja hjälpa mamma med lite tvätt. Därefter kanske jag åker in till lund med sofie.
Mina favorit byxor gick sönder i åhus, och jag måste ha nya!!!! Enda byxor jag använder nästan, haha ;)
'
klänningen jag ska ha på pappa bröllop, som jag inte visat innan. Dock är den i fel färg,
och är även inte insydd efter min kropp, men denna modell iallafall. Lova ju att visa ! :)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0