jädrans sol

Usch vad trött jag är idag!! Vill faktiskt inte ut och gå ikväll, eller ens sminka mig och klä upp mig.
Joggingbyxor och en stor t-shirt hade varit lagom för mig ikväll. Och en film & en påse p-corn! :D
Men sån lyx har jag inte. Utan ska börja göra vid mig nu, fast vetikatten om jag sminkar mig ikväll.
Sen imorgon ska mamma och dom hyra en bil och köra. Upp i bergen och till olika vattenfall och bada
och lite annat. Men om jag följer men.. Lär nog ingen få veta försen dom startar bilen imorgon. Vill
ju ligga och sola?? Men samtidigt kan det vara mysigt, de dom ska göra. Men nu får jag sätta fart för
snart öppnar middagen och jag ska va där först!! sviiiinhungrig. CIAO :D

lillasyster, alex & jag igår.




Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0