jag får panik !

En känsla av oro snurrar rundor i magen. Blandat med rädsla men samtidigt ett litet lyckorus.
Man vågar inte tro, hoppas eller tänka något. Känslan får mig att små illa så fort jag
tänker efter. Jag vet inte om jag blivit så känslig för jag inte sovit rätt dom senaste dygnen
men man kan ju hoppas på det? En känsla som jag tror nästan vart enda person har någon gång
i livet, då det håller på att förändras något i livet. Jo så måste det vara, något som håller på att
förändras. Eller? Äh jag vet inte.. Kanske saknas något? Don't know.. Nej usch, nu ska jag
försöka sova och tagga tills imorgon, godnatt sötisar ♥

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0