lund , all night

Hjälp mamma hela dagen med tvätten, hur mycket som ju.. Fick även mina converse tvättade.
Nu när vi varit i åhus och det har pisseregnat alla dagar och såå många djupa vattenpölar vi trampat i.
Och när vi vandrat i skogar och haft oss, så har dom inte sett så jävla snygga ut alltså.. haha !! ;)
'
Aja, nu ska jag slänga min in i duschen och sedan bege mig till lund med Sofie och shoppa lite.
Sen åker jag in till lund city och möter upp mamma och morbror och går på någon restaurang
och käkar och dricker gott såhär en måndag ;) Hörs ikväll , pussar
skönheten sofie ..


Kommentarer
Postat av: soffe

hahaha fyfan va du e le!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu måste jag döda dig!

2011-07-26 @ 00:11:23

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0