rosa hår

Så, nu är jag hemma igen. Fan, hatar egentligen att klippa mig, ser alltid så fel ut när allt hår är borta.. Haha, men nu är det
så lent att jag inte vill sluta röra det. Förhoppningsvis växer det ut och rättar till sig om någon dag ;) Även jag fick köra hem
från malmö, asså något måste hänt medans jag var i turkiet.. Inte fått motorstopp en enda gång! :D :D aja, king ni vet.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten lite senare kommer sofie för att sova här. Imorgon ska vi in till malmö, vid 10 På
morgonen i ungefär 12 timmar sa hon. Plåning och filmning, i partykläder. Mer än så vet jag inte :o Men hon berättar nog
mer när hon kommer, och då ska jag berätta lite bättre ;)
'
kolla lite i c-book'en som jag är med i, jätte många har sagt att dom sett mig hos deras frisörer. Ohjo där va jag ;)
Där är ett uppslag från början till slutet när jag klippte av mig håret, fan vilken skillnad ! Gillar ni inte håret som är inringat ? ;)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0