bilder från dagen

Vi tog somsagt bilen (en jeep vi hyrt för dagen) imorse och körde utåt. Första stoppet blev i ett bananstånd uttill
 stora vägen. Massvis med små och supergoda bananer! :D Sen körde vi upp i bergen. Smala, branta grusiga
 vägar och där satt jag i baksätet och blunda och skrek i princip hela vägen upp. Fyfan vad läskigt!! Trodde seriöst
 bilen skulle stegra eller något haha? Efter någon halvtimme kom vi fram där vi gick långt upp i bergen på en
 bro, som gick övanför ett vattenfall. Superfint! Stanna och bada där i dessutom, och video på det kommer sen.. Jag dog!
Sen körde vi och bada på olika stränder och lite olika små-byar. Och jag brände självklart sönder mina axlar & bröst.
liten del av bilderna från idag. Kommer lägga upp alla sedan när jag kommer hem på facebook.


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0