31e juli 2011

Ber om ursäkt att jag inte blogga någonting igår, men fanns ingen tid till det.
Fredag , drog jag in till malmö med mamma, och mötte upp emelies mamma, camilla. Gick och satte oss på
moosehead och åt och drack massa tills emelie slutat jobba. Då vi drog hem till pea och var där hela kvällen.
Missa sista tåget hem, så fick sova hos emelie :)
Lördag , Vi vakna runt halv 3 sedan åt vi frulle sen åkte jag hem direkt. Hem och gjorde vid mig, sedan kom
sofie hit så drog vi över till helsingör med max, oliver, paula osv. Men drog tillbaka efter några timmar igen.
Men det börja ösregna när vi sedan kom tillbaka till sverige.. Så var inne på knutan nästan hela kvällen. Men
när vi sedan hoppat på sista tåget vi skulle åka hem med, fick vi ångest och hoppa av igen. Eftersom det
tåget var försenat, så hade missat sista tåget från lund till eslöv då.. Sån tur var va sofies syster i helsingborg,
så åkte med i hennes bil några timmar senare! :D Så riktigt lyckade kvällar, både i fredags & igår !
när vi åkte över till helsingör igår kväll .
älska mobilbilder .. fast ne

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0