14de juni 2011

Världens sämsta bloggning idag? Men någon dag får det bli så :) Nu när jag är frisk sitter jag helst
inte inne mer, nu när det väl är lov :D Så stack somsagt till malmö med sofie och shoppa. Det var
egentligen meningen att jag inte skulle handla så mycket, måste spara pengar till båder turkiet och
egypten men sjäälvklart går det inte att hålla i pengarna när jag är i farten. Shopping är en super
träning egentligen !? Man går ju hela tiden!! Från 14-20 gick vi konstant haha. Och jag som har sådan
sjuuuk träningsvärk på insidan av låren (ridmuskeln enligt mig haha) trodde jag skulle dö imellanåt.
Känns som man skitit på sig nästan hahahha.. Skämt åhsido! Kommer strax visa lite av det jag fick
med mig hem. Men nu ska jag först ut i köket och ha något att äta. pussar
Hade inte min kamera med mig idag, och orkade inte ta med min mobil eftersom det ändå bara blir
dåliga bilder.. Men sofie tog med sin kamera så när hon lagt över dem (imorgon) så lägger jag ut här:)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0