1a juni 2011 !!

Fick sluta 1 timme tidigare idag.. Hur skönt är inte det :D
Nu är det bara avslutningen som väntar, som dock är om 10 dagar så innan den och efter
är jag ledig. 1a juni idag dessutom, underbart med att sommarmånaderna äntligen är här!
Inte lika fint väder idag, men jag slängde på mig en byxdress imorse, men det va nog lite kallt..
Blåser så mycket ute så trodde benen skulle frysa ihjäl. Hemma nu iallafall och har suttit på balkongen
och pratat med frida lite men benen blev helt röda :o Så ska ta tag i min väska nu och allt annat på
mitt rum som gjort att det ser ut att en bomb slått ner.. hörs senare . puss
Lloyd Feat. Trey Songz & Young Jeezy - Be The One

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0