26e juni 2011

Godmorgon eller vad man ska säga.. Klockan är ju faktiskt lite över tolv ;)
Blev väckt av att mamma smsa mig imorse vid halv elva, då hon påminde mig om att det är
i natt vi åker!! Ska jag vara helt ärlig så är jag lite pirrig? Sjukt konstigt ju.. Har åkt denna turen
11 gånger innan och bodde dessutom på detta hotellet förra året. Så varför jag är det, kommer
vi nog aldrig få veta. Men tänkte gå och packa om min väska och fylla på det som ska i den strax.
Har vänt på innehållet helt eftersom jag behövt underkläder som låg underst så nu ser det ju bara
galet ut! Ska även ner till hemmakväll och handla godis till flyget och några energidryckor. Och
sen kommer jag väl få hjälpa mamma med tvätten också. Har en del smuts som jag vill ha med
mig till turkiiiiey. Men innan jag gör något ska jag fixa med musiken till mobilen, råka tabort all igår
hahah. Men det går snabbt att föra över ;) hör senare puss
last year .


Kommentarer
Postat av: Mia Persson

Hej hej vad rolig dina inlägg är! kommer verkligen att läsa dina poster igen. =P Ha en kul dag =P

2011-06-28 @ 00:56:12
URL: http://jade.se

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0