30de juni 2011

Tillbaka på rummet nu, gud vad jag stekt idag! Först riktigt mycket på stranden och sen
poolen. Var grymt höga vågor idag (2-5m) vid stranden (som det nästan alltid är i turkiet) så
hoppa i med luftmadrassen. Grymt j'vla kul är det :D Dock slog jag i knäet när en våg drog under
mig. Så rann ju blod långt ner på knäet innan jag fick stopp på det.. Haha men det stoppa inte mig
från att bada (a) Sen när vi kom till poolen så vet jag inte hur många gånger jag blev i slängd.
Dessutom tog min lillasyster min bikiniöverdelen och hoppa upp ur poolen och stack till
andra sidan poolen.. Faaaaaan trodde jag skulle dö :o lagom pinsamt men ja. Sen knöt hon upp
trosorna och då dog jag på riktigt. Men mamma sa till henne så fick tillbaka dom ganska snabbt
men ändå :( hahahah. Sen stod turkarna en efter en och kasta i mig.. Nej nu ska jag sluta skriva ;)
här är lite bilder från idag


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0