en del bilder från idag

Superrolig dag idag, verkligen. Men vädret kunde ju varit lite bättre.. Imellanåt vart det iskallt och sen blev
det helt plötsligt varmare. Åkte karuseller tills vi mådde illa (iallafall jag, fyfan) senare körde vi go kart, haha
läskigt är ju bara förnamnet? Låg sist hela tiden för fyfan vad rädd jag va.. hahaha aja, gick till badlandet senare
men har sådan jävla mensvärk plus att det var kallt i både luften och vattnet och jag har verkligen inte ork
till att bli sjuk nu igen, precis innan vi ska till turkiet! nejtack, så jag stanna på land och fick bli fotograf, därför
det är så mycket bilder från vattenlandet (och lite får resten) men dom verka ha kul i det kalla iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: soffe

hahaha jag dör! vilka jävla bilder!

men underbart roligt va de iaf! taaack <3<3<3 love you

2011-06-20 @ 13:10:08
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0