jääävlar vilken dag !!

rubriken stämmer såå bra in på dagen!
Åkte somsagt ner till liliana och bada hela förmiddagen, sofie kom även ner ett tag så blev massa
bilder ;) men det kommer lite senare.. Sedan va det dans på torget, jisses med folk. Gick hem och
chilla på balkongen, kan ju säga att det blev " dubbel dejt + en ", haha :) Men trevligt vart  det.
Sedan stack vi ner till stan igen, först så att jag skulle dansa sen sprang vi och ställde oss vid scenen
där danny skulle vara. (ja ni såg bilden innan, mötte han inne på hotellet, woowow (a)) Så vi stod
nästan längst fram och när han kom in va ju rösten körd! Kan seriöst inte prata nu.. :(
Men fyyyfan vad Danny är snygg!!! Dansar så sexigt så man dör, hans kropp ooooomg.
Och hela han, jisses !!!!! Han ska bli min man.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0