mitt hår är tråkigt !!

Min frisör tyckte jag borde göra något tufft med mitt hår.. Typ som så jag har på bilderna under, men tror bara det
hade sett sjukt ut om jag gick rundor så. Tycker bara så jag har det nu är så tråkigt!! Ska kanske ändå försöka
våga mig ut med håret så? Nej nu skoja jag.. Mamma har stuckigt och jobbat och kommer inte hem i natt för hon
sover borta. Stackars mig ju.. Men ska ner till pappa om någon timme och äta där, kanske ut och köra lite med
han också, bara gjort det 1 gång ju? haha Är nog lite skillnad nu som på andra gången jag körde. Körde ju i malmö
och motorvägen dit idag ju, och när sist pappa va med i bilen körde jag på industri området .. ;) Ska även lägga
över alla mina bilder och min musik som jag la på pappas gigantiska usb eller vad det är, då när min dator krascha.
Ska byta telefon nu så vill ha över samma saker igen ju!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0