mysig kväll

Nu är vi hemma igen, och jag tror jag kommer somna vilken minut som...
Vi åkte iallafall in och såg filmen. Faktiskt superbra! Många skratt där, haha. Men jag vet nog ingen
film som Cameron Diaz är med i, som är dålig? Sen efter satte vi oss på espresso house 1 timme
ungefär och hade tjejsnack! wooho ;) Sen visste vi inte om vi skulle till malmö eller bara dra iväg någon
annan stans, men tågen gick som på en söndag idag (vet inte varför??) så hade ju inte varit mycket lönt
så drog hem vid lite över elva. Och imorgon är det sista dagen innan vi åker, jisses vad jag längtar från
detta land! Detta är ju ingen sommar.. Men blir bättre på tisdag då heldagarna på stranden börjar! :D

stolta tjejer med Pirates of the caribbean-muggar!!


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0