packat, film, chatt

packat nästan allt ikväll, iallafall kläderna. Tror nog jag la ner underkläder så att jag inte har tills vi
åker.. Säkert kläder också, så kommer nog få rota upp massa saker innan vi väl ska åka haha.. :(
Sedan bara kollat på film med lillasyster och chattat därimellan. Ska åka med mamma till malmö imorgon
bitti för klippning (dock ska jag inte klippa mig vilket behövs men lova mamma att följa med henne) så
kommer få åka hemifrån vid 8, eftersom lillasyster ska lämnas på ridläger först. Sen tar jag bilen till
malmö, ojoj :o Men nu ska jag gå och göra vid mig för sängen. Hörs imorgon pussar
har en känsla att det blivit liite för mycker kläder..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0