säsongsavslutning

Nyss kollat på glee, säsongens sista avsnitt :( hatar att alla såpor och liknande tar slut bara för sommaren
kommer.. Finns faktiskt folk som vill kolla på tv fast det är sommar!! Men det kommer väl igång igen till
hösten hoppas jag. Är hemma själv ända tills 17.00 imorogn, både läskigt & tråkigt men ikväll ligger jag nog
bara och kollar på någon film för orkar fan inte änns röra mig.. fan för träningsvärk! Men nu ska jag kolla på
"livet på BB" och gråta lika mycket som dom på tven ! :D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har OC om du vill låna ;)

2011-06-15 @ 22:19:57
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0