slappedag

Verkligen varit en riktigt söndags-slappedag idag. Packat lite, legat i sängen, tvättat, packat,
träffat mormor, legat i sängen, ätit pizza, packat lite mer och nu ligger jag i soffan med datorn.
Orkar inte göra något mer nu.. Har gått i min one piece hela dagen med håret värre än ett
fågelbo (skojar inte). Ligger här ett tag till sen får jag väl försöka få packat det sista. Men det
är väl mest smink, tandborste & plattång som jag lägger ner i natt innan vi kör till flygplatsen.
Tänk om jag skulle glöma min kamera inatt.. Då skulle jag ta livet av mig :o Bäst jag lägger den
antingen i hallen eller på väskan nu! Eller nej, i bagaget!!! :D där ska jag lägga den.


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0