sommarlov !!!!!!!!!!

Åkte hemifrån redan vid sju imorse för att vara i tid på systers skola.
Hon slutar även där idag för att börja på en närmre nu när vi har flyttat, så va ju rätt känsligt för henne.
Jag hatar faktiskt nästan skolavslutningar (sådana barn sjunger på, inte som våra där det är en bög som
sjunger) för jag börjar nästan alltid lipa!! :o När min syster sjöng my heart will go on kunde jag näästan inte
hålla emot, riktigt fint vart det! Och självklart glömde jag min kamera hemma så.. Jag blev lite arg på mig
själv, men jag tog lite med mammas mobil (iphone4 har lite bättre kamera än 3an ju..) så när hon slutat jobba
vid nio ikväll kommer dem bilderna :) Åkte iallafall direkt till min skolavslutning, riktigt bull att sitta i en aula
och lyssna på en rektor.. Aja, nu har jag bara 2 år kvar!!!!! Känns ju galet bra :D :D

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0