super roliga dagar jag ligger inne med..

Min blogg är ju lagom tråkig nu.. Inga bilder från dagarna eller på mig. Men ni får faktiskt
stå ut tills jag är frisk och börjar orkar göra vid mig. Har liksom ingen lust till det nu? Ligger bara
i soffan/sängen hela dagarna och skulle ni sätt mitt hår nu hade ni skrattat tills ni dog. jag lovar!
Min mamma gör nästan det varje dag så.. :(
Aja, vad ska jag skriva? Samma sak som jag gör alla andra dagar? Legat i soffan och kollatt på massor
utav gamla filmer.. Rätt tråkigt faktiskt. Kolla även på sista avsnittet av desperate housewives för denna
säsongen. Att alla program ska ta slut nu :(.. Men jaja, nu är jag så ska ut i köket och se om där finns
något gott, och dessutom dags för penicilin.. oooohno !! Har sjukt svårt för att svälja tabletter så ni får
själv gissa hur det går :) hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina R

Hej har också svårt att svälja tabletter. Ska dock finnas en ny produkt på apoteket som hjälper, kolla på medcoat.se. Ett slags tablettfodral som gör att tabletterna lättare slinker ned... haha. svårt att förklara med kolla eller googla så förstår du. Ciao

2011-06-10 @ 15:47:13

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0