superkväll

Vilken underbar kväll det va igår! Tänker inte gå in på så mycket detaljer men åkte massvis med
karuseller hela kvällen och drack & åt gott. Flumridern några gånger och någon "vattenkrigs-karusell?"
en del gånger så vart ju genom blöta.. Haha så fick byta om till shorts och det blev ju galet kallt.
Åkte in till köpenhamn vid tolb och cheka in på The square där efterfesten fortsatte lite. Överfint hotell med
världens skönaste säng och iPhonehögtalare så ni kan tänka själva hur kvällen fortsatte!
Vakna upp vid 10 imorse och åkte upp på 6e våningen på hotellet och åt en stor god frukost, sedan gick
vi runt lite i köpenhamn och handla lite. Ska lägga in bilder från igår nu, så titta in om ett tag igen så.. ;) Men
först ska jag gå och göra honungsvatten till min hals.. Jag låter som en heshyena (?) (skrek för mycket igår)
jag & matilda igår på väg till bakken

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0