träningsvärken tar död på mig..

Nu är jag äntligen hemma. Träningsvärken i låren blir bara värre.. jävlar vad ridning skapar muskler ändå!
Red i min lillasysters grupp idag, men idag var där blandat, nybörjare och folk som ridit ett bra tag. Så var
mest massa små hinder (tråkigt!!) sen hade jag även en häst som jag aldrig ridit förut, lagom seg haha så
musklerna fick jobba extra idag! Hoppa bana först då min lillasyster flög av, men hon bara skratta, haha det
är så det ska vara ! :D sedan hoppa vi barbacka. Superjobbigt med träningsvärk men vi greja det. Lägger
strax in bilder. Men här är två från trollsjön innan idag .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0