undra om turkar gillar blondiner ?...

Resan hit gick super. Dock hatar jag att vara åksjuk, haatar att kräkas.. öörk :( Förstår inte, hade ju mina
åksjuks-armband.. Aja :/ Sov halva flygturen för hade så satans ont i mina öron och sen även bussen till hotellet
sov jag i princip hela turen. När vi kom fram käka vi lunch sedan bytte vi om och hoppa i poolen, som jag skrev. 
Alla turkar här alltså.. gosh. Vad är det för speciellt på en blondin egentligen??? Okej, jag vet men ändå. Jag får
gratis drinkar i baren (av dem som kostar, vi har ju all inclusiv), fick gå först i glasskön haha så pinsamt det var!!
Viskar "tonight i fucking you" i hörat på mig (dock var det en svensk?!), skriker efter mig hela tiden.. Både äckligt och
 kul på samma gång haha. Aja, jag ska leva livet i 2 veckor nu så. Men nu ska jag gå ner till dom andra och äta
sedan får vi se om vi orkar gå ut ikväll eller hur vi gör. puss på er


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0