usa nästa år ?!

Kvällen har gått upp och ner, men den gick rakt upp när dom börja prata om att åka till USA i
februari/mars!! :D Dock boka dom inget men jag kommer se till att det blir av vill jag lova!
Ska hoppa i säng nu iallafall för att komma upp tidigt (runt 9) imorgon för att åka till Tosselilla med sofie,
hennes syster och rina. Kommer bli en superdag bara det är fint väder så :D Men vi hörs imorgon innan
jag åker sedan kommer jag ställa några inlägg och även svara på kommentarer imorgon. GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var i usa? :D

2011-06-19 @ 01:09:32
Postat av: Anonym

ååh älskar landet! har du varit där innan?:)

älskar din blogg

2011-06-19 @ 01:09:58

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0