svar på kommentarer

Anonym om dagens:
älskar din blogg!! Men är det den nya klänningen ?:D
svar, aw tack :D Nej den klänningen köpte jag förra året. Min nya klänning kom förra
veckan, dagen efter jag beställde den men där fanns en orange fläck på klänningen??
Så skicka tillbaka den härom dagen så får väl en ny när som! Visar den då :)

sofie (förrförra ägaren till bellman) om upp på hästryggen igen:
vart finns lilla bellebus nu ? :)
svar, Han finns på gotland på en stor gård tillsammans med sin bästis !
Det gick liksom inte att skilja på dom, så han fick åka med där.


Anonym om snyggare mage:
är den bra ? funderar på att köpa sån­­
svar, jaa det gör den verkligen!  Min mamma använder den också (hon har den för
att gå ner i vikt , jag har den för att få en snygg mage) och den funkar verkligen till
både och! Hon har fått mycket mindre "kärlekshandtag".

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0