24e juni 2011 - midsommar

GODMORGON BABES ! :D
Precis kommit ur duschen och ska börja göra vid mig nu. Ingen aning om vad jag ska ha för
kläder för vädret är lite sådär.. Och vi ska över till danmark och hur är vädret där liksom??
Har kanske inte sagt så detaljerat vart vi ska och med vem jag ska på äventyr med? ojoj ..
Sticket över till danmark med matilda & halva familjen. Dock lämnar vi dom när vi kommer
dit men dom betalar ju så får åka dit med dom ;) hehe men lovar att det kommer bli en galen
dag/kväll dedära, med massa bilder imorgon. Men nu får jag sätta fart, mobilbloggar senare.
Dock har jag även ställt in något inlägg .
snygga matilda


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0