12e maj 2011

Hemma från en heldag i malmö. Riktigt kul har det verkligen varit :)
Men imorse stack vi då till liliana och käka frulle och så, lillasyster och daniel hoppa
i poolen redan vid 10 på morgonen. Haha svin kallt ju.. Sen följde mamma mig till
stationen och jag åkte in till malmö. Var där i några timmar, men det flöt på bra och
tiden gick fort som vanligt. Tiden går fort när man har kul, är det väl? Dock blekte
dom mina ögonbryn så ser ju inte riktigt frisk ut nu haha (enligt mig, alla andra säger
tvärt om, men dom färgas tillbaka ikväll). Blev bilder med både tröja och utan tröja.. haha ;)
Kommer få bilderna inom snarast och då får ni se dem. Nu ska jag och mamma powerwalka
upp till farmor så blir jag där och äter och sedan sticker till dansen, och idag skulle vi dansa
över några timmar så.. halv 11 skulle jag nog tro att jag får komma hem, döende.. haha
men lite bilder från imorse ;

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0