13de maj 2011

Dansa ända till elva igår kväll, jag va så trött att jag höll på att spy efter. Och så skulle jag gå hem, själv.. Trodde jag skulle dö typ. Men ringde adam, kanske inte så säkert? Men ändå haha :) Mötte upp mamma i stan sen drog vi hem. La mig i sängen och snacka lite till sen somna jag på typ 1 min efter jag lagt på. Därför blev det ingen mer bloggning igår. Menmen, kom knappt upp imorse, eller jo.. När det bara va en halv timme kvar tills jag behövde  gå så sprang jag in i duschen och blev där en kvart sen va jag lagom stressad.. hihi. Va på matten  och sedan fick vi håla, i typ 2 timmar så stack hem och åt frukost med mamma och ska strax bege mig till skolan igen för att ha gympa..... kul!


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0