29de maj 2011 - morsdag !

Godmorgon, ligger i sängen med mosters dator och chillar rundor bland deras bilder. Hahah jisses,
och sofie ! du ska bara se från när vi va här uppe!! hahaha. Kommer lägga ut några sen, både från
när jag va brunett till andra galna bilder. Men dom kommer sen när jag sitter på tåget och har tråkigt!
Åker ju somsagt hem idag, rätt skönt men jag undrar hur jag ska få allt i väskan.. jag skojar inte!
såhär ser det ut just nu ..

Men ska pysa ner och äta frukost med dom andra nu, och sedan ska jag göra vid mammas paket,
som hon ska få idag. Ni har väl inte glömt att det är morsdag idag ?? :D



Kommentarer
Postat av: sofie karlsson

haha omg.. vill jag ens se dom bilderna? <3

2011-05-29 @ 19:40:36
URL: http://annarosasofie.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0