2de maj 2011 - i skolan

Låg och snacka i telefon i 1 timme igår innan jag somna.. Så blev ingen tidigt kväll som jag hade tänkt mig. Skulle upp och duscha vid halv 7 i morse men vakna av att jag fick ett sms kvart i åtta istället.. Fan, vaddå panik liksom. Bussen gick liksom 8.10 så.. Håret stod åt alla håll (precis som varje morgon) men hade massa produkuter i håret och när jag skulle platta det.. Gick det ju såå bra. nat. Men fick det lite platt iallafall och slängde på lite smink sen fick mamma köra mig till bussen, snabbt som blixten ! ;) Rätt grymt ändå att hinna göra vid sig på en kvart.. woho. Sitter i skolan nu och har precis ätit lunch, ääääääckligt yao! 1 timmes lektion nu sen 1 timmes rast igen.. Alltid så kul ju. Äh nu ska jag dra puss :D
 

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0