6e maj 2011

När mamma hämtat mig innan på skolan så drog vi och storhandla mat, både tills imorgon då vi
flyttar och även mat som vi behöver i nya lägenheten. Dom måste liksom dela på allt ju.. Alla kryddor,
alla bakningssaker, tallrikar osv.. Så blev en storshopping sen drog vi upp i lägenheten och lämna det och
gjorde lite andra småsaker där. Imorgon flyttar vi ju in ;) Känns ändå sjukt. Länge sedan jag bodde själv
med mami. Men det kommer säkert bli mysigt, så inget varananveckasflyttande nu till pappa. Lämnar nog
inte mamma själv om jag inte vill att hon ska ringa mig varje kväll och säga hur rädd hon är ;) hahah.
- När vi kom hem så ladda vi upp med varsin drink, vitt vin och frukt soda och jordgubbar. muumms
Satt ute på framsidan i några timmar och njöt av sista kvällen, sen cykla jag till grannen (som bor
1 km här ifrån haha) och hämta lillasyster och sen hem och nu står mamma och lagar mat..

Kommentarer
Postat av: :)

Ska inte din söta lillasyster också flytta med er eller ska hon bo hos pappan ? =)

2011-05-06 @ 20:19:32

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0