erika ska ut på vägarna .. ojoj

Blev inte att jag hann blogga mer innan jag åkte för fick åka till chikos med mamma
och syster och slänga i oss lite mat snabbt för det hann vi tydligen inte laga.. haha
Sen drog lillasyster och red och jag och mamma åkte på handledarkurs, fett drygt!
Men nu kan jag ut och göra osäkert på gatorna, eller ja.. När jag fått dendär saken
man måste ha (a) Men den kommer iallafall inom 1 månad så hela sommaren ska jag
ut och köra! Wooho, snacka om att jag och mamma kommer bråka som idioter varje
gång vi kör.. Så blir nog rätt mycket mer att jag kör med pappa ;) hahah. Så missa
dansen idag också, fansjävlahelvete. Annette är verkligen inte glad på mig nu, inte varit
där på hela veckan.. Men kan inte dansa så sjuk jag är. Skulle ju svimmat.
let's goooo



Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0