finns inget bättre än att dansa

Herregud vilken stressig dag, men roligt har det iallafall varit!
Som ni sett har jag inte hunnit mobilblogga, fanns verkligen ingen tid till det idag heller.
Har så stressigt mellan danserna att byta om och få på rätt kläder. Mellan vissa danser har
jag så bråttom att jag får göra det precis där man går ut på scen, där alla står och väntar på
att få gå in. Och det gör man inte frivilligt. Helt okej publik, men skolor är alltid tråkigare än när
det är för allmänheten. Så idag va där runt 1000 och kolla så nu får vi bara börja tagga inför
helgen då ännu fler ska kolla :D Kom hem för ett tag sedan, hjälpte mamma med lunch sen tänkte
vi lägga oss i soffan och glo på en film. Så sjukt trött, och min träningsvärk är inget att snacka om!
förra året ;

liliana , jag , sofie

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0