hemma från föreställning 3

Hade så sjukt stressigt innan idag, då vi skulle gå till medborgarhuset för uppvärmning.
Hoppa in i duschen tre kvart innan vi behövde gå , och där efter skulle jag göra vid mig,
sminka lillasyster OCH äta.. Men ja, det gick väl sådär. Hann inte plocka undan vilket mamma
bett mig göra så fick springa hem i pausen snabbt. verkligen snabbt! haha.
Farmor och lillebror mm. var och kolla på föreställningen på dagen, och jag fick en superfin
bukett av henne. världens bästa farmor helt klart! Föreställningen på kvällen va mamma där och
det va lätt den bästa publiken, gosh! Vilket gör att man blir mycket mer pepp och mamma bad mig
att sluta kunna "skaka på rumpan" så mycket? hmm... hahah ;) Fick även en superfin blomma
av henne. Slängde ner alla mina saker i väskan och gick snabbt hemåt och slängde mig i sängen.
Herregud vad mina fötter värker nu.. och tinnitus har jag somfan ? hahah . lite bilder från idag .
lillebror
fjantnings time inne på toan med frida
luncha i parken
fjantnings time på toan med lillasyster
stående publik !

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0