hemma, med värkande fötter ..

Direkt vi kom in i centrum för att shoppa loss flög min mobil och landa med skärmen neråt, ja.. ni ser
ju resultatet under.. Fan vad sur jag blev! Börja nästan gråta ju :( men den funkar, så får trycka försiktigt
för att inte skära mig. Så det sluta med att jag strunta i om jag hade pengar eller inte, jag tröstshoppa. Plocka
på mig halva butiken, i varje butik jag va inne i.. Blev fast på gina i 50 min (!!!) haha, fan liknar det liksom ..
Orkar inte visa allt jag fick med mig hem, men några saker.

Stickad klänning med "öppen" rygg! love it .

byxdress med djup rygg

byxdress, älskar den.

över sött linne.

Sen vart det massa hår&ansikts-produkter, smink, super många linne, smycken, solglasögon och mycket mera.


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0