i'm going to be sjuk imorgon

Åkte somsagt in till malmö med oscar och han va gullig och följde mig ända dit.
Tror faktiskt inte jag skulle hittat annars :o eller jo, kanske .. heheh
Plåtades ett tag och snacka om massa annat efter. Tog bara några bilder som kan användas
att ha på hemsidan eftersom jag inte haft tid till att åka in innan och ta dom menmen.
Imorgon ska jag in igen, kommer alltså vara sjuk från skolan så om någon av mina söta
klasskompisar läser detta behöver ni ju inte springa direkt till märit ;) skulle vara ganska gulligt
då. Kommer iallafall tillbringa hela dagen där inne då, men kan ta mer om det sen. För nu ska jag
öva lite med syster inför dansföreställningen :) vi hörs

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0