ingen skola imorgon

Äntligen hemma !! Fan vad skönt. Öppna väskan och gav mamma hennes pressenter, men resten fick ligga i..
Gissar på att det inte kommer komma ur den väskan på ett bra tag.. Hatar att packa upp. :(
Skola imorgon? Nej, jag tänker inte gå!! Alla 1or har vandring eftersom 3orna går samba, och den vandringen
är på 12 (!!) km. Aldrig i hela mitt liv jag går det med min höft! Så får bli sjuk imorgon sen är det bara 2 dagar kvar.
woho :D Men bara för jag blir hemma ligger jag inte i sängen och ruttnar hela dagen. Sticker ner till trollsjön där
3orna är och kollar på dom, alltid så kul ;) och ibland får man räkna med att bli i kastad i "sjön". & jag vet hur det
känns.. Senare kommer kevin så ska träffa han ett tag. Godnatt !!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0