klippas imorgon.. hjälp mig tack ?

Ligger ute i solen nu, heeeeeeelvete vad varmt det är! Ligger i ett hörn där det är helt vindstilla
och nu vill jag bara ha tillbaka vår gamla pool.. för snart dör jag av värme.
Men iallafall, imorgon ska jag och mamma in till argenturen och prata lite, sedan och klippa oss.
Dock bara jag som klipps gratis ;) men mamma kör på samma race som mig, haha..
Men dock vet jag inte hur jag ska klippa mig? Antingen rakar/klipper av höger sida igen
eller låter det växa ut som andra sidan.. Som håret på höger sidan (det korta) är nu är
ju bara katastof.. Går inte att göra vid ett dugg, utan står fan nästan bara rakt ut.. ful som
fan är det iallafall. Så antingen får jag stå ut så jag får långt eller så åker skitet.. hjälp
miig aaaah... och nacken då??


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0