när ska jag få sova länge ??

Okej.. Klockan är 8.30 nu och jag vet inte vad jag gör uppe! Har dessutom redan
ätit frulle och kollat facebook en runda. Min lillasyster tyckte inte jag skulle få sova
länge idag.. Så hon väckte mig 7.45 och sa att det va frukost.. Ibland hatar jag henne
faktiskt. Menmen, nu är jag inte trött mer och ska springa med henne till
medborgarhuset för dansträning om ett tag, och sen ska jag själv va där hela kvällen,
så kommer få springa som en åsna hem om jag inte vill missa allt för mycket av big
brother live ikväll.. Men ska ut till mamma i köket nu och prata lite med henne men vi hörs
puss på er

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0