puss till katerina

Legat i soffan 2 timmar nu, först dhw sen nu biggan.
Jag har nog aaaldrig skrattat så jävla mycket till något big brother-program
som idag herregud! När katerina lämnar huset, då kommer jag aldrig mer
kolla. Hon gör du varje avsnitt så himla bäst! Skrattar hon, så skrattar man
ju själv 10 gånger mer. hahahha! Nu halvkollar jag lite på America's got talent samtidigt
som jag hostar som ett svin, har knappt någon röst så låter som en gammal gubbe,
hög feber, ont i hals & bihålor. Fyfan om jag ska gå och bli sjuk nu! Aldrig att jag
skulle godkänna det :( nono! Men  nu ska jag hoppa i säng, vi hörs imorgon pusspuss

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0