sitter här med mina glasögon på huvudet

Provet imorse gick helt okej, gjorde dock klart det på 1 timme så 2 timmars håla därefter va rätt drygt, menmen.
Hade gympa därefter, orgentering på skolgården? wtf liksom hahah. Sprang lite sen blev det stengångsgång (haha?)
resten va tiden. Orka fan inte röra mig. Stanna kvar i omklädningsrummet med johan & frida nästan 1 timme,
haha hade så jävla kul. Tänker dock inte berätta vad som hände där! ;) Satt på stationen senare,
oscar kom även ett tag så snacka lite sen skulle han hem och frida hängde med mig hem.
Precis käkat och nu ligger vi utslagna i soffan. peace
på ica igår .
ser ju helt mongolid ut hahahaha

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0