suttit ute hela eftermiddagen/kvällen

Suttit ute på framsidan och myst hela tiden sedan vi kom hem. Över mysigt men nu börja
det bli lite kallt så jag gick in och bytte om till mjukisbyxor och slängde mig under täcket (a)
Väntar bara på att middagen ska bli klar så min mage kan sluta kurra :( sen blir det lördagsmys med
kusinerna och massa godis! För imorgon åker vi hem igen ju, men det räcker med 2 dagar för mig att
bli fattig som en sill (?).. Aja, nya tag när vi kommer till turkiet ;) hahaha.. nej, ska faktiskt försöka(!) ta
det lugnt med shoppingen.. hehe för en gångs skull. Men vi får väl se hur d går :')

förrätt ; gillad halomi

grillade räkor

kommer super grymma foto från den kameran sen när jag får tag på dom!!


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0