lagom sur

Precis kommit hem från hälsostudion. Jag älskar att sola, det bara är så! Och nu har
jag inte så många gånger kvar på mitt solkort.. faan :( menmen, snart sommar ju .
Köpte lite godis påväg till bussen när jag skulle och sola, någon klubba och en energidricka.
Tänkte jag skulle ha det imorgon när vi har nationella, men nej.. Åt upp halva godiset på
väg till solariumet och resten på väg hem. Tappa dessutom drickan i marken så va tvungen
att dricka upp den för där blev ett litet hål.. Så ingenting till imorgon, duktigt erika.
Nu börjar desperate housewives och därefter big brother, så inget mer pluggande till imorgon,
alltså blir det ett stort ig, bye .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0