17de maj 2011

Låg och prata i telefon föör länge igår, blev till runt ett och behöver väl inte säga hur trött jag va i morse då? Satte mig upp på sängkanten vid halv 8 och kolla ut.. Regnet vräkte verkligen ner, så la mig under täcket och smsa frida om att vi skulle skippa extra engelskan och börja tio istället, så ja det gjorde vi. Sov en timme till sen va jag tvungen att dra mig upp. Gjorde inte vid mig ett dugg idag, fult  men så mycket skönare. Direkt vi kom till skolan och första lektionen börja kommer skolsystern, kuratorn, och 2 fritidsledare in och säger att dom ska bortröva oss.. Hahah så alla fick hoppa in i några bilar och sen körde vi.. Vi körde och körde och ingen fatta någonting.. Kom fram till någon husliknade sak som va tomt så där har vi varit hela dagen och gjort övningar och ätit. Riktigt kul faktiskt.
snurra runt en innebandyklubba, mellan 10-30 varv, och det sluta med att mer än hälften flög i golvet innan dom va klara.. hahahah.
Körde massa olika dragkamper, tjejer mot killar, ljusahåriga mot mörkhåriga, och lite annat, haha så jävla kul.
lite suddiga mobilbilder från idag


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är gya i stehag ju ;D

2011-05-17 @ 16:50:21
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0