här har ni och läsa hihih

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Sara Erika Johanna Thuresson
2. Exakt ålder? - 17 år, 1 månad, 3 dagar haha!
3. Vart bor du? - utanför eslöv
4. Bor tillsammans med? - mamma, syster & pappa , lillebror
5. Husdjur? - hund
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 29 mars 1994
8. Klass? - op 1
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - modelljobb?
11. När ska du sova ikväll? - sover redan ! (tidsinställt inlägg)
13. Duschat idag? - yes
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - jävla massa
17. Dagens klädsel? - jeans, linne, & tjocktröja ?
19. Dagens sötnos? - min hund
20. Dagens roligaste? - min mamma
21. Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig !
22. Hur många har du kysst? - haha, räknar inte
23. Vem kramade du senast? - kan varit min syster .. men inte inte
24. Hur många vill du ha sex med? - haha va?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nopp
28. Vem pratade du med i telefon senast? - sofie
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - adam, och vad säger jag inte ;)

FAVORIT:
31. Film? - ojoj.. tarzan, charlie st. cloud, dear john, the last song, taken,
the notebook, burlesque, alla step up filmer, street dance, ska jag fortsätta?
32. Låt? - mååånga

33. Mat? - lax och pasta (a)
34. Dryck? - frukt soda
37. Stad? - stockholm
38. Land? - karibien
39. Ämne i skolan? - rast
40. År? - Vaddå år?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Vet inte
42. Personen du kysste? - ehm.. pussades några gånger med sofie på valborg haha
43. Gången du spydde? - de vill jag inte minnas
44. Gången du grät? - sist jag va full tror jag
45. Pizzan du åt? - lääänge sedan
46. Gången du var i göteborg? - maj, förra året
47. Gången du var i stockholm? - höstast tror jag
48. Gången du var full? - lördags
49. Gången du var hög? - sånt håller jag inte på med! ;)
50. Personen som såg dig gråta? - jag vet inte .. ;o

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
54. Tv-spel eller datorspel? - dator
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - båda!!
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - kebabpizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - några stycken
71. Personer du hatar? - några stycken därmed
72. Personer du har haft sex med? - hahah spela roll?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - vet inte...
74. Glassar du ätit på en dag? - vet inte men många
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor? - många!
77. Piercingar har du? - öron & tunga. och haft navlen 2 ggr
78. Personer du saknar just nu? - några
79. Gånger ditt hjärta brustit? - två

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - en riktig snygging haha
81. Ska du träffa imorgon? - folket i skolan, om jag ska dit
82. Sjöng du senast för? - lillasyster hahaha
83. Hade du senast en konversation med? - oscar
84. Spelade du tv-spel med senast? - vetifan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vem vill hänga med ? ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hahaha.. (a)
87. Förtjänar att dö? - pedofiler och några andra idioter
89. Vill du sova brevid inatt? - mami

VAD:
90. Gör dig glad? - myycket!
91. Gör dig ledsen? - falska personer
92. Vad vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? - sommarlov
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - julafton kommer före min födelsedag..
96. Längtar du till? - sommaren
97. Tycker du om dina betyg? - ingenting...
98. Ångrar du i ditt liv? - man ska egentligen aldrig ångra något.. men det finns en del
99. Är det bästa som har hänt dig? ojj.. grymt mycket


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0