10 saker om mig


* Jag har piercat navlen 2 gånger men kroppen stöter ut den
* Jag har nog mer killkompisar än tjejkompisar
* jag har ett ärr som går över halva min ena tutte (pga borttagen lunga)
* jag är mörkrädd
* vit är min egen hårfärg
* jag saknar mina hästar mer än något annat!
* Jag kan gråta till vadsom, närsom
* jag har dansat i 14 år, allt från balett, jazz, street, house, ragga till hiphop
* Jag älskar snabba saker . ( ridning ,vattenskidor/skoter mm. )
* Jag har haft de flesta frisyrer och hårfärger man kan ha

minns ni sidecuten ? ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

vilka hårfärger har du haft? :D

2011-05-04 @ 20:09:32
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-04 @ 20:37:17
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0