19de oktober 2011

Börjar med att fråga varför folk kommenterar så gulliga saker i inlägg
som skrevs för över 6 månader sedan??? Vi lever i nuet! ;) hahah
Hemma från praktiken nu iallafall, vart tvungen att stiga upp tidigt idag, usch!!! Och även så imorgon,
men ännuu tidigare imorgon :( Sen är jag ledig i 6 dagar, om jag då inte får lov att jobba denna helgen,
istället för nästa såfall.. Efter praktiken åkte jag till ungdomsmottagningen, och nu är jag bara hemma
om och bytar om och ska snart åka till höör igen. Och sedan vid 17 är det teori på körskolan. Men jag
uppdaterar er ikväll när jag är hemma från allt. puss / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0